William Shakespeare: Romeo in Julija
1865
Zgodbo je napisal angleški pisatelj William Shakespeare (izgovori se Viljem Šekspir).
Zgodba govori o mladih zaljubljencih Romeu in Juliji.
Zgodila se je pred davnimi časi v Italiji.
Poznajo jo ljudje po vsem svetu.
V tej knjigi je zgodba napisana tako,
da jo lahko beremo in razumemo vsi.
Razumejo jo lahko tudi tisti ljudje,
ki težje berejo.
Na koncu so zapisane in razložene težke besede.
V dodatku so opisani tudi ljudje iz zgodbe.
Tam so njihova imena zapisana tudi po angleško.
Knjigo lahko prenesete tukaj - KLIK.
Tukaj je še barvna naslovnica - KLIK.
Knjigo si lahko sposodite v knjižnici.
Sposodite si jo lahko pri nas.
Knjige ni več mogoče kupiti.
Prijetno branje!
Izdal Zavod RISA.
Zbirka VELIKE ZGODBE.
Prevedla in priredila Tatjana Knapp s sodelavci.
Ilustriral Ciril Horjak s sodelavci.
Knjiga je izšla s pomočjo Evropske prestolnice kulture Maribor 2012.