PORTAL LAHKEGA BRANJA
Aa+
Aa-
Aa
Aa+
Aa-
Aa
Nahajate se:
Domov
NOVICE
Tu najdeš novice iz Slovenije. Novice iz sveta. Novice o lahkem branju.
KNJIŽNICA
Tu najdeš knjige in časopise.
Tu najdeš tudi video in zvočne posnetke.
KAJ JE LAHKO BRANJE?
SPLETNE STRANI
Od tu prideš na druge spletne strani.
ORODJA
Tu najdeš stvari, s katerim si lahko pomagaš pri branju. Tu su tudi programi, ki so lahki za uporabo.
OBJAVE BRALCEV
Napiši kaj.
Beri objave drugih bralcev.
PIŠI NAM NA NAŠ ELEKTRONSKI NASLOV
info@lahkobranje.si
LAHKO TUDI KLIKNEŠ NA KUVERTO: