PORTAL LAHKEGA BRANJA
Aa+
Aa-
Aa
Aa+
Aa-
Aa
Nahajate se:
Domov
»
Kaj je lahko branje?
PRAVICA
Preberi, zakaj je branje pravica vseh ljudi.
KAKO NASTANE LAHKO BRANJE?
Navodila za lahko branje.
USTANOVE
Poglej, kje nastaja lahko branje.
DRUŠTVO LABRA
Tu piše o Društvu LABRA.
Društvo LABRA skrbi za razvoj lahkega branja v Sloveniji.
HVALA ZA POMOČ
Naše delo podpirajo različni ljudje. Pomagajo nam tudi podjetja in organizacije. O njihovi pomoči lahko prebereš na tej strani.
PIŠI NAM NA NAŠ ELEKTRONSKI NASLOV
[email protected]
LAHKO TUDI KLIKNEŠ NA KUVERTO: